Estan preparats els empleats per a afrontar un canvi d'oficines?
En els temps en els quals vivim l'evolució de les coses és molt ràpida, i no podem quedar-nos en la zona de confort perquè tot evoluciona rapidíssim i podem perdre el tren sense adonar-nos. Per això les empreses han de transformar-se cada vegada amb major freqüència per a no perdre competitivitat respecte a la competència. Un dels canvis més habituals és la necessitat de créixer i l'espai on estem ara no ho permet, amb el que hem d'anar-nos a altres oficines.
Com afrontar aquest canvi i no morir en l'intent:
La importància de realitzar un bon projecte equipament integral d'oficina del nou local és importantíssim, ja que necessitem conèixer per endavant que les noves necessitats seran satisfetes amb aquesta nova ubicació i de ser possible amb possibilitat de poder créixer en un futur no gaire llunyà.
En el cas d'aprofitar el mobiliari d'oficina existent, la mudança haurà d'estar feta per professionals de taula d'oficina i cadires d'oficina , ja que d'aquesta forma ens assegurem que el mobiliari arribi en perfecte estat.
Completar les noves necessitats amb el mateix producte que tenim per a evitar que es vegi un popurri de models de mobiliari.
Procurar realitzar el trasllat d'oficines en període de vacances per a no molestar el dia a dia de l'empresa, segurament això tingui un cost extra per fer treballs en festiu, però és molt més preferible pagar més que no haver de parar el treball diari per la mudança, ja que segurament sigui un període comprès entre 2 a 5 dies.
Tota mudança és un trastorn per al treballador ja que qualsevol canvi comporta un trastorn, per això és important compensar amb la creació de nous beneficis.
Aprofitant el canvi d'oficina hauríem de pensar a equipar-la amb:
Reservar espai en les noves oficines per a desenvolupar una sala per a la creació (en el cas que no el tinguéssim) d'un espai per a descans i relax per als treballadors, proveït de mobiliari de col·lectivitats on els treballadors puguin des de prendre's un cafè fins a jugar al futbolí, amb zona de taquilles d'oficines per a poder deixar les seves pertanyies.
Sala de Skype o videollamada, ja que moltes empreses permeten el treball parcial des de casa, és important destinar un espai aïllat a poder mantenir videoconferències amb companys que no es troba en l'oficina i fins i tot amb clients. Per això necessitem una sala aïllada que ens permeti poder parlar i escoltar la conversa si molestar ni ser molestat pel companys, tancada amb mampares d'oficines de vidre, ja que li dóna privacitat a la sala però sense llevar-li l'entrada de llum de l'exterior
Àrea de pensament creatiu, és molt recomanable (depenent de l'activitat laboral) disposar de sala més informals equipat amb un mobiliari de col.lectivitats on es fomenti la creativitat mitjançant parets envidrades on poder escriure o pissarres. Un lloc que afavoreixi la creativitat d'un grup que té un projecte en comú i necessita compartir idees.
Petits despatxos aïllats, avui dia l'interiorisme d'oficines ens porta a un disseny OpenSpace on tots estem junts amb el benefici del treball en equip, però amb la contrapartida de poc intimitat i problemes de soroll, per això és important disposar d'espai “privats” per a major concentració o mantenir reunions privades.
DesignBcn som una empresa d'interiorisme d'oficines especialitzada en el disseny d'oficines, que podem ajudar-te a amb el disseny de les noves oficines per a poder aprofitar al màxim les capacitats del nou lloc de treball, podent compartimentar els nous espais amb mampares d'oficina. Disposem de mobiliari d'oficina econòmic de qualitat i disseny, però també disposem de producte de gran disseny que enamorarà tant als teus clients com treballadors, creant un espai de treball del mes motivante i atractiu. Consulti la nostra oferta en cadires d'oficina i en taules d'oficina.