Penses que necessites un canvi en la teva oficina, nosaltres t'ajudem.
Tot canvi requereix una estratègia, ja que canviar per canviar no serveix de res, el més important és comptar amb una empresa de disseny d'oficines que ens escolti per a saber quals són les nostres necessitats i ens prepari un projecte d'interiorisme d'oficines on puguem veure que s'han satisfet totes les nostres necessitats.
El primer punt a tenir en compte és si l'espai amb el qual comptem és suficient per als canvis que volem realitzar, moltes vegades pensem que la nostra oficina és petita i simplement eliminant les mampares d'oficines o realitzant una nova distribució d'elles, ens trobem que disposem d'un espai més ampli. Una vegada que tinguem clar que l'espai actual és suficient per als nous canvis continuarem amb el nostre mapa d'estratègia, en el qual es reflecteixin els processos dels quals es compondrà la nostra transformació.
Lògicament, abans de començar una transformació, has de repetir-te una vegada i una altra quines seran les metes d'aquest canvi, per què el fem, qui estarà involucrat i el més important: com ens afectarà?
Si volem que la gestió del canvi sigui efectiva, sens dubte, cal centrar-se en les persones que treballen dins de l'empresa i brindar-los informació i suport durant tot el procés. Ja que cada departament té unes necessitats diferents és important aprofitar el canvi i satisfer totes elles.
En tot equipament integral d'oficies una de les principals premisses és facilitar al màxim la polivalència, ja que gairebé totes les empreses evolucionen molt ràpid i en breus espais de temps, per això des de DesignBcn sempre recomanem com a punt de partida la incorporació de sòl tècnic, ja que això ens permet canviar de manera ràpida i senzilla tot el tema elèctric-informatiu sense obra.
Una vegada analitzada la rendibilitat o no del canvi del sòl, seguirem amb el plantejament de la distribució d'espai, ja que hem de determinar quants espais tancats necessitem i quant els podem tenir en openspace.
Quan ja tenim realitzada la distribució d'espais de manera adequada a les nostres necessitats actuals procedirem amb la renovació del mobiliari d'oficina, tant de les taules d'oficina com de les cadires d'oficina i les adaptarem a les necessitats d'utilització d'aquestes.
Una vegada cobertes totes les necessitats, un espai que no podem oblidar és la zona d'office, ja que aquesta zona es pot utilitzar de formes molt diverses, tant per a prendre un cafè, com per a una reunió d'equip com fins i tot per a reunions amb clients, per això és molt important la col·locació de mobiliari de col·lectivitats totalment polivalent, perquè aquesta zona pugui utilitzar-se de diverses formes.
Finalment sempre intentem situar una zona de taquilles d'oficina per a tenir ordenades i en lloc segur totes les propietats personals de cada usuari.
En DesignBcn disposem de diverses opcions per a equipar les teves oficines des de mobiliari econòmic d'oficines fins a mobiliari de direcció, per descomptat sempre de qualitat, que el “mobiliari d'oficina barat no t'acabi sortint car” En aquests casos comptar amb l'assessorament d'una empresa d'interiorismes d'oficines és fonamental per a realitzar un projecte 100% adaptat a les nostres necessitats.