un buen trabajo de planificación es un acierto seguro
La seguretat el primer.
A mesura que planifiquem la volta, necessitem prendre decisions amb cura i responsabilitat. La seguretat i el benestar han de prevaler sobretot la resta. Les persones necessiten estar segures i sentir-se segures. Tant amb el mobiliari d'oficina, com amb l'espai personal, com amb la higiene.
El benestar succeeix quan hi ha una intersecció entre el benestar físic, cognitiu i emocional. Les organitzacions necessiten assegurar que:
• Físicament: Les persones poden treballar en espais on se sentin segurs i es disminueixi la seva exposició als patògens que causen la malaltia, separació entre taules d'oficines, taquilles d'oficina d'ús personal per a deixar les seves pertinences, gel desinfectant per a la neteja de cadires d'oficines, i neteja de mans.
• Psicològicament: No senten por d'estar en l'oficina, perquè això els causa un malestar que no els permet desenvolupar tot el seu potencial i per tant ser productius, si es compleixen i s'expliquen als usuaris totes les mesures que l'empresa aquesta duent a terme per a evitar el contagi de la malaltia, els treballadors acudeixen sense pors de treballar podent centrar-se al 100% en la seva activitat laboral.
• Emocionalment: L'empresa proporciona al treballador la llibertat d'acudir al seu lloc de treball (sabent que es compliran tots els protocols) o de quedar-se a teletrabajar a casa, en funció de la seva situació el treballador podrà triar una opció o una altra.
Per a aconseguir que el treballador aquest totalment tranquil és recomanable fer un projecte d'interiorisme d'oficines on ens expliquin totes les millores que podem realitzar perquè els nostres treballadors estiguin totalment segurs tant mental com físicament. DesignBcnsomo una empresa de disseny d'oficines especialitzada en reformes d'oficines i projectes d'equipament integra d'oficines amb més de 20 anys d'experiència ajudant a empresa com la teva, i més en aquests moments difícils.
Disposem tant de mobiliari econòmic d'oficina, com a mobiliari de col·lectivitats, 100% polivalent, mampares d'oficines, sòl tècnic, cadires ergonòmiques d'oficines, taquilles d'oficina i molt més
La incertesa de les empreses el segon.
Moltes empreses ens comenten els seus dubtes a realitzar qualsevol reforma d'oficines, ja que realment no sap que necessitaran en un futur, si menys taules d'oficines, més distància entre elles, mampares d'oficina de metacrilat, purificador d'aire, no saben cap a on han d'evolucionar i per això molts dels nostres clients estan expectants als esdeveniments que esdevindran en el transcurs d'aquests mesos.
La falta de liquiditat a causa de la falta d'ingrés provocada per la crisi, tercer.
Moltes empreses han vist minvades les seves reserves econòmiques a causa de l'aturada econòmica i la falta d'ingressos, les empreses evitar realitzar qualsevol despesa que no sigui estrictament necessari, per a aconseguir mantenir una mica de liquiditat per si ve qualsevol problema. Per això disposem d'una línia de mobiliari econòmic d'oficines especialment dissenyada per a mantenir la qualitat, però reduint el preu, perquè sigui accessible a tothom que vulgui adaptar les seves oficines a la nova realitat.
Des de DesignBcn apostem per incorporar als nostres projectes d'equipament integral d'oficines tots aquests conceptes per a aconseguir que els nostres clients tinguin una oficina concorde a la nova normalitat, que tant els treballadors com clients se senti protegits i còmodes estant en l'oficina.
Disposem d'un departament d'interiorisme d'oficina el qual s'encarrega de realitzar projectes en 3d perquè el client pugui veure com li quedaria la seva oficina abans de tenir-la muntada, a més disposem a la seva completa atenció el nostre nou showroom situat a Sant Andreu de la Barca, on poden trobar tant mobiliari d'oficina, com a sòl tècnic, mampares d'oficines, fenòlic…
Estarem encantat d'atendre'ls i assessorar-los per a enfocar amb major perspectiva aquest futur incert que se'ns aveïna.