Armaris, taquilles d'oficina i bucs els grans aliats de l'ordre.
Ja sabem que organitzar una oficina és essencial per a fomentar la productivitat i mantenir l'equilibri i ordre dins de l'empresa, avui us volem explicar les diferents opcions de mobiliari d'oficina que disposa DesignBcn per a ajudar a mantenir l'ordre.
Quan el nostre equip d'interiorisme d'oficines rep els primers comentaris dels clients, gairebé tots, ens indiquen que no volen tenir paper que tot ho realitzaran digitalment, però per la nostra experiència de cada 10 només ho porten acabo 3. Amb el que avui dia el magatzematge de paper és necessari. Diferents propostes de magatzematge de paper, amb el seu pros i contres.
Zona de almenaje:
Aquesta solució et permet eliminar els armaris de la zona d'oficina i centra-ho tot en una o diverses sales tancades per mapares d'oficina , on es concentra tota la paperassa. Per descomptat estèticament és una solució molt bona, ja que desapareixen els armaris de la vista i centralitzem tota la informació perquè tots els usuaris tinguin accés en un mateix punt, però té l'inconvenient que l'usuari s'ha d'aixecar constantment per a anar a buscar la documentació, amb la perduda de temps i distracció que comporta aquest desplaçament.
Integrar els armaris en la zona de treball:
Per descomptat aquesta solució és més practica per a cada treballador ja que té la informació ala poc agfar sense moures de la cadira d'oficina i ja no ha de desplaçar-se per a consultar la documentació, per contra, partida s'ocupa més espai de treball amb la ubicació d'aquests armaris i s'ha de jugar molt bé per a integrar-los a l'estètica de l'oficina, perquè no sigui elements dominants en el disseny de l'oficina.
Bucs de calaixos:
Quan la necessitat de tenir documentació a mà no és molt abundant, existeix una solució, que és equipar els llocs de treball amb calaixeres. Aquestes permeten tenir els “4” expedients necessaris a mà per a consulta diària i s'integren perfectament en el disseny del mobiliari d'oficina. Aquesta opció de calaixeres ajuda a reduir els armaris, amb el que es poden incorporar a l'equipament integral de l'oficina, sense sobrecarregar-lo amb un excés d'armaris.
Pared armari:
Les mampares d'oficina ens permeten realitzar armaris a mesura, que a més de fer la funció d'armari per una cara per l'altra ens fa de deparacio entre oficina, sent una forma de magatzematge que ens permet la doble funció.
Taquilles d'oficina:
Quan realitzem un projecte de reforma d'oficina o d'equipament integral d'oficina no podem oblidar-nos d'equipar-les amb taquilles. Aquestes ja no són només d'ús per a deixar la roba o el casc de moto, sinó que també s'utilitza com a lloc de magatzematge de documentació permanent o simplement mentre dura la jornada laboral. Potser les taquilles estan substituint als armaris i els bucs.
Sens dubte cada empresa ha de conèixer-se bé a si mateixa, no pot ser que per ser més “cool” es pretengui no general paper i per això no equipar les oficines amb armaris i resultar que passat mig any els papers estan dispersos per les taules o per qualsevol racó, ja que això l'única cosa que s'aconsegueix és una mala imatge d'ordre i haver d'adquirir els armaris a posterior i tornar a haver de dissenyar els espai per a poder equipar-los amb els nous armaris. Com el cas contrari preparar una distribució equipant a cada lloc de treball amb 2 armaris quan realment no es general paper, amb el que perdem metres quadrats d'oficina reduint substancialment el nombre de llocs de treball que podem situar.
Sens dubte és molt important deixar en mans d'una empresa de disseny d'oficines la distribució. En DesignBcn considerem molt important la primera visita amb el nostre client on ens compta totes les seves necessitats, des dels llocs de treball que necessita, o la quantitat de sala privades que necessita, o la quantitat de paper que genera.
Si necessites una reforma d'oficina o un projecte integral d'oficines no dubtis a contactar amb nosaltres perquè et faci'ns un projecte.