L'ordre el secret de l'èxit
Tant en la nostra vida personal com en la vida professional totes les persones necessitem un cert ordre per a duu a terme les nostres tasques quotidianes, ja que és la millor manera d'economitzar el temps per a poder dur a terme totes les tasques de la millor forma.
És per això que l'organització és fonamental per a la comoditat i productivitat dels empleats que treballen en ella i per a transmetre als clients el bon funcionament de l'empresa. Què pensaríem nosaltres com a clients, si entréssim a una oficina on regnés el caos i el desordre? On damunt de la taula d'oficina plena de papers desordenats o en la cadira d'oficina estigués plena de caixes ?Segur que el nostre primer pensament seria de desconfiança o dubte que poguessin exercir el treball correctament.
Consells per a l'organització de l'oficina moderna:
Utilització de mobiliari d'oficina de magatzematge: Disposem d'armaris, buc i taquilles d'oficina per a emmagatzemar tota la documentació que necessitem tenir a prop per a exercir el nostre treball. Els armaris són elements que en un futur no gaire llunyà tendiran a desparecer ja que amb la digitalització de la documentació cada vegada tindran menys sentit. En canvi, els bucs són elements que tenim sota les taules d'oficina on a més de documentació del dia a dia podem emmagatzemar material d'oficina i també elements personals com la cartera, bossa etc… A més, podem incorporar un coixí en la part superior del buc i convertir-los en “cadires” de confidents, amb el consegüent estalvi econòmic i d'espai. Però sense lloc a dubte, les taquilles d'oficina estan agafant major protagonisme en els projectes d'interiorisme d'oficines, ja que són elements que ens serveixen per a tenir ordenats nostres pertanyies, que normalment estaven repartides per l'oficina (abrics, cascos de moto, bosses…)
Desfés-te de tot el que no necessitis: Moltes vegades emmagatzemem materials que ja no utilitzem, simplement per mandra de no tirar-los o per falta de temps per a fer-ho. A menys coses en l'oficina més espai per a poder dotar de més llocs de treball o simplement per a donar major amplitud.
Accés virtual a tota la documentació: En l'era de la digitalització és imprescindible tenir tota la documentació digitalitzada i penjada en el núvol, facilitant l'accés de tota la documentació a tots els treballadors sense necessitat d'anar a consultar-la als armaris, estalvi de temps laboral i d'espai en l'oficina.
Empresa de disseny d'oficines: És molt important deixar la distribució dels llocs de treball a una empresa d'interiorisme d'oficines com DesignBcn, ja que nosaltres optimitzarem l'espai les necessitats dels nostres clients, sense saturar l'espai, però tampoc sense satisfer totes les necessitats reals dels nostres clients.
La compartimentació d'espais: Mitjançant les mampares d'oficines podrem separar els diferents espais, per a mantenir un ordre visual necessari per a mantenir una harmonia d'espais.
Homogeneïtzació del color del cadira d'oficina: mantenir una estètica tant en el disseny del mobiliari com en el del cadirat ens aporta un ordre visual.
Per descomptat aquest ordre s'ha de mantenir en tots els espais de l'oficina inclòs l'office, perquè en el moment de relax continuïn mantenint l'ordre, que li permetrà un major grau de relaxació, encara que aquest espai destinat habitualment als treballadors també pot ser usat pels clients, amb el que continuem mantenint imatge d'empresa seriosa i ordenada. Per a aconseguir aquest ordre utilitzarem mobiliari de col·lectivitats que ens permeti la polivalència, ja que són zones de moviment i sigui com sigui la seva composició sempre es quedi ordenat.
Deixem realitzar un projecte d'equipament integral d'oficines per a transformar les teves velles i desordenes oficines, en modernes instal·lacions de treball, on l'ordre, la funcionalitat i el disseny s'uneixin per a aconseguir una oficina perfecta per als teus treballadors i clients.