¿Que necesitas? y !!!Que te podemos ofrecer!!!.
Una de les coses més clares que podem treure del succeït és que salut és una de les coses més importants i que els nostres hàbits han de canviar, com, per exemple:
• Si et trobes amb febre o refredat evitar sortir del teu domicili
• L'ús normalitzat de màscara quan tens un refredat per a evitar el contagi a altres persones.
• La higiene de mans en tot moment ja sigui amb aigua i sabó o amb gels hidroalcohólicos.
• La desinfecció del calçat a l'entrada a les oficines i no entrar amb les sabates del carrer al nostre domicili.
• Evitar les aglomeracions de persones innecessàries, es fomentarà el treball des de casa, reunions per videollamada.
Que mesures es poden implementar en les oficines per a evitar el contagi de malalties. Per descomptat dependrà de la grandària de cada oficina, no seran les mateixes per a una oficina de 100 empleats que per a una altra de 5 empleats.
• Per a un edifici d'oficines es pot incorporar arcs de desinfecció a les portes dels edificis, per a l'entrada particular d'una oficina es pot incorporar una tovallola amb liquido desinfectant per al netejat del calçat a l'hora d'entrar.
• En les recepcions i repartits per tota la superfície de les oficines disposar de dispensadors de gel hidroalcohólico.
• Implementar mesures de separació entre empleats, ja siguin en les taules d'oficina mampares de metacrilat frontal i lateralment com intentar separa els grups de treball a 2 m de distància.
• Intentar equipar les cadires d'oficina amb teixit anti bacteris.
• Mantenir una excel·lent neteja de tot el mobiliari d'oficina.
• Intentar crear zones separades amb mampares d'oficina per a evitar acumulació de personal en la mateixa estada.
• Disposar en la mesura que sigui possible de maquines purificadores d'aire o en defecte d'això augmentar la ventilació en el moment que no estiguin els empleats presents.
• Disposar d'un equip de neteja el més assíduament possible, per a extremar la neteja de tots els elements com el cadirat ergonòmic d'oficina, mobiliari de col·lectivitats etc.
• Disposar d'una zona de taquilles d'oficina o vestuaris perquè els usuaris deixin els seus abric i objectes personals per a evitar el contacte amb altres usuaris dels objectes personals
• Disposar d'un sòl tècnic ens facilita la possibilitat de canviar la distribució del mobiliari d'oficina en funció de l'aforament.
Per descomptat totes aquestes mesures seria ideals poder-les complir totes, però sabem realment que tret que sigui un projecte nou d'oficines no es poden complir totes.
Per això és important comptar amb una empresa d'equipament integral d'oficines com DesignBcn, ja que podem valorar la situació en la qual està ara l'empresa i podem aconsellar-li les mesures més senzilles que es poden implementar per a millor la salut dels empleats i clients.
Disposem de mobiliari econòmic d'oficines per a solucionar aquests problemes sense necessitat d'un gran desemborsament econòmic.
DesignBcn és una empresa que portem més de 20 anys treballant al costat dels nostres clients per a assessorar-lo en la creació o reforma d'oficines, amb una excel·lent relació qualitat preu, adaptant-nos als pressuposto i necessitats dels nostres clients.
No dubti a consultar-nos i li realitzarem un estudi gratuït del que podem millorar la seva oficines per a fer-les més segures per als seus treballadors, clients i proveïdors.