T'ajudem a no equivocar-te?
El principal error que veníem arrossegant del passat era que les oficines es creaven pensant en la rendibilitat del metre quadrat i en què fossin “boniques”, es va passar a oficines de super disseny, però poc pràctiques i per fi les “noves “ oficines es basen en els treballadors, en la seva comoditat i en la seva salut.
“S'ha demostrat que els empleats motivats i feliços en el seu treball són més productius, creatius, treballen millor en equip, s'adapten amb major facilitat als canvis i desenvolupen una major tolerància a l'estrès” Segons va indicar Margarita Álvarez, directora de Màrqueting i comunicació de Adeco.
El preu de la reforma d'oficina serà cara!
Res més lluny de la realitat, en DesignBcn ens adaptem a les necessitats i pressupost dels nostres clients. I busquem la millor opció, per a aconseguir el millor resultat al millor preu. Disposem de moltes gammes de qualitats/preu per a poder donar la millor solució. Tant amb mobiliari econòmic d'oficines, com amb preus ajustats per a la reforma
Pensar en la reforma d'oficines com una despesa!
Per exemple, la compra d'una cadira d´oficina ergonòmica ens pot evitar baixes mèdiques, disposar d'un office on el treballador pugui esmorzar correctament augmenta la qualitat de vida del treballador i això ho fa més productiu.
El lloc de treball fix és” el rei”!
En les empreses actuals els llocs de treball poden ser itinerants, la importància de les oficines actuals són les sales polivalents, àrees de relax… Tot allò que permeti un treball col·laboratiu, equipades amb mobiliari de col.lectivitats
El disseny és l'única cosa que importa!
Gestionar espais prioritzant el disseny i l'estètica a altres variables fonamentals com la funcionalitat de cada espai, el mobiliari d'oficines ergonòmic i el confort de l'equip humà és un gravíssim error. En les oficines actuals la nova tendència és “DesignThinking” o dissenyar pensat en els veritables usuaris de cada espai de treball.
El soroll en l'oficina és normal i acceptable!
Treballar en un openspace preciós, ple de zones de relax, corner cafè pot ser un veritable suplici, per això l'equip d'interiorismes d'oficines de DesignBcn té sempre present habilitar zones insonoritzades, on es fomenti el treball individual i el silenci.
Dissenyar pensant que els cables no existeixen! o fins i tot els mobles d'oficina pot portar materials fonoabsorbentes per a ajudar a reduir el soroll, com per exemple les taquilles d'oficines que poden portar la posterior folrada amb escuma fonoabsorvente
És un greu error dissenyar sense prestar molta atenció a tots els equips informàtics, ja que aquests necessiten connexions a prop per a evitar que el preciós espai diàfan d'oficines s'ompli de cables.
Algunes conclusions que el nostre equip de reformes d'oficines sempre té en compte:
Un factor important és el grau de satisfacció del treballador
L'equipament integral de l'oficina afecta directament a la productivitat.
La màxima polivalència dels espais ajuda a combatre la monotonia del dia a dia.
Cal adaptar cada zona de treball a les necessitats funcionals de l'equip humà, que allí desenvolupa la seva activitat.
Trobar l'equilibri entre openspace i zones individuals de treball.
“Un bon disseny, que agrupi tots aquests conceptes serà vital per a mantenir satisfet, motivat i productiu al 100%, al principal actiu de la nostra empresa: L'EQUIP HUMÀ.