Adaptar-se sense passar-se
Les grans empreses van començar el canvi de filosofia i ara les pimes també estan seguint el seu deixant, ja que no volen quedar-se fora d'aquesta revolució en el món de l'oficina, per a no perdre imatge d'empresa moderna i adaptada als nous temps de cara als seus clients.
Fa ja alguns anys, les empreses com Google, Facebook, Instagram… van començar a revolucionar no sols la manera de comunicar-se entre les persones, sinó que també van fer evolucionar de manera radical el món de les empreses. La filosofia de les antigues empreses, amb despatxos tancats per als executius o millor dit tothom volia tenir un despatx per a demostrar la seva jerarquia en l'empresa, colors foscos, zones d'office moblades amb mobiliari de col·lectivitats el més barat possible… han passat a la història gràcies a aquestes empreses que ha introduït la filosofia que l'empleat és el primer i ha d'estar adaptada l'oficina a satisfer les seves necessitats.
Disposar de mobiliari d'oficina regulable elèctricament, que permet a l'usuari treballar dempeus o assegut, fins a equipar el lloc de treball amb una cadira d'oficina ergonòmica connectada amb una app que monitora els nostres moviments per a recomanar-nos si per exemple ens hem d'aixecar o canviar de postura, disposar de zones de relax dissenyades per empreses d'interiorisme d'oficines amb la finalitat de fer sentir a l'usuari com si estigués en el saló de la seva casa, són entre moltes altres coses els canvis que ha introduït les grans empreses com Microsoft, Appel, Twiter i que ara les empreses de disseny d'oficines estem adaptant i personalitzant per a les petites i mitjanes empreses.
Sense bé la “febre de ser Google” ens ha tornat una mica bojos i empreses de 10 treballadors estava pensant a posar un futbolí o un tobogan en la seva empresa, per sort en DesignBcn tenim el cap en el sòl i preparem els nostres projectes d'interiorisme d'oficines basant-nos és els conceptes de manera de treballar, però sempre adaptant-los a cada client en particular per a aconseguir projectes de reformes d'oficines personalitzats i optimitzats per a cada client.
Per exemple, no serveix de res implementar openspace “fos les mampares d'oficines” en el departament de recursos humans, ja que aquest departament gestiona informació confidencial i privada i per tant ha de disposar d'una zona tancada que garanteixi la seva privacitat. Un altre exemple que ens trobem és que les empreses volen imitar el “ zero papers” de les empreses tecnològiques i en segons que empreses aquests és impossible ja que generen paper d'ús diari amb el que és impossible eliminar del disseny els armaris o les taquilles d'oficina.
Per això en DesignBcn estudiem les necessitats dels nostres clients i basant-nos en la nostra dilatada experiència li presentem un projecte d'oficines, per descomptat aportant idees noves i fresques, però alhora 100% practiques que vagin en benefici del treballador, que faci sentir còmode als clients i tot això farà feliç a la direcció de l'empresa.
Per descomptat tots aquests canvis es poden realitzar amb mobiliari de luxe, de mitja gamma i fins i tot amb mobiliari econòmic d'oficina, disposem de tota gamma de producte tant en preu com en disseny. No tots disposem del pressupost d'aquestes grans empreses per a equipar les nostres oficines amb el que en DesignBcn no adaptem a tots els pressuposto, ja que disposem de mobiliari barat d'oficines, per descomptat sempre complint els estàndards de qualitat.
Si necesitas un cambio o equipar unas nuevas oficinas puedes contar con nosotros para que te asesoremos y preparemos un proyecto 3d para que podamos trabajar conjuntamente hasta obtener el resultado óptimo de tus necesidades reales para desempeñar tu labor.