Crear un entorn laboral òptim.
En DesignBcn creem espais de treball pensat per i per als treballadors, realitzem projectes d'interiorisme d'oficines enfocats que l'usuari se senti còmode, a gust i pugui exercir de la millor forma el seu treball.
En aquest article t'expliquem breument en què ens basem a l'hora de crear un equipament integral d'oficines.
Estudi de la superfície que disposem per a realitzar l'oficina: Per a nosaltres el més important és destinar un temps a l'estudi de les característiques del local, ja sigui per a realitzar una reforma d'oficina com per a un projecte nou.
Realitzar un projecte 3d del mobiliari d'oficina per a trobar la millor distribució i aprofitament de l'espai de treball. Així podem rendibilitzar al màxim els metres quadrats
Bona il·luminació intentem aprofitar al màxim la llum natural de la qual disposi l'oficina, i intentem situar les taules d'oficina prop de finestres.
Mampares de oficinas de cristall, intentem realitzar totes les separacions possibles de cristall, ja que permet el pas de la llum a un major nombre d'estades.
Utilització de les parets cegues per a la col·locació de taquilles d'oficines, perquè cada usuari disposi d'un espai per als seus partencias, i que aquestes estiguin tancades.
Creant àrees de descans on els usuaris puguin descansar, menjar, prendre cafè i fins i tot mantenir reunions informals tant amb companys com amb clients o proveïdors. Per descomptat en aquesta zona és molt important que el mobiliari de col·lectivitats que usem sigui 100% polivalent, per a poder desenvolupar amb total comoditat les diferents activitats d'aquesta sala.
Afegir color a la teva oficina, per sort cada vegada més s'incorpora el color als espais de treball, això el podem aconseguir per exemple amb l'entapissat del cadira d'oficina, amb pintura en alguna paret, o fins i tot si disposem de sòl tècnic podem equipar d'alguna lloseta amb moqueta de diferent color.
Incorporar zones verdes, disposa de plantes o zones verdes donaran un toc de color i milloraran la felicitat dels treballadors, ja que contribueixen a oxigenar i alliberar les toxines de l'ambient laboral.
Cada lloc de treball ha de disposar de cadirat ergonòmic per a afavorir salut dels usuaris, disposar d'una cadira d'oficina que permeti la màxima regulació, ens assegura que cada usuari es pugui regular la cadira a les necessitats del seu cos evitant dolors i baixes laborals.
Lloc de treball adaptat a les necessitats de cada treballador, pq no necessiten la mateixa taula d'oficina un comercial que passa una mitjana d'1 hora en l'oficina, que un administratiu que desenvolupa el 100% de la seva jornada laboral en el seu lloc de treball.
Mobiliari d'oficina económic por suposat una vegada tenim tots els punts anteriors resolts, ens esforcem a trobar la solució més econòmica, en cap cas utilitzarem mobiliari d'oficines barat si no compleix amb les necessitats que ens planteja el nostre client, però per contra tampoc equiparem l'oficina amb luxes innecessaris per a encarir inútilment el projecte.
Per això és important comptar amb una empresa de disseny d'oficines especialitzada a crear espais de treball adaptats a cada necessitat concreta de cada empresa.
DesignBcn és una empresa d'interiorisme d'oficines amb més de 20 anys d'experiència en el món de l'oficina, disposem d'un equip de 2 persones realitzant projectes d'oficines, 3 comercials i 6 muntadors per a poder donar-li el millor servei. No dubti a contactar amb nosaltres perquè li realitzem sense cap compromís el projecte de la seva oficina nova o de la reforma d'oficina per a aconseguir una imatge nova per a la seva empresa.