Aprofitar cada cm de la teva oficina
Si observem la definició d'oficines: Una oficina és una sala destinada al treball. Existeixen moltes maneres de distribuir l'espai en una oficina segons la funció i quantes persones treballaran dins del mateix local.
El més important a l'hora de realitzar una oficina és tenir un bon projecte d'equipament integral d'oficines, que ens assegura que hem pensat i treballat en la distribució dels espais de la nostra oficina per a garantir una bona optimització de l'espai.
DesignBcn és una empresa de disseny d'oficines a Barcelona que ens dediquem a satisfer totes les necessitats dels nostres clients per a les seves oficines, des del mobiliari d'oficina, passant pel cadira d'oficina, mampares d'oficina, sòl tècnic o taquilles d'oficines entre altres coses.
A l'hora de realitzar una reforma d'oficina o una nova oficina sempre seguim una sèrie de passos previs per a garantir la màxima satisfacció dels nostres clients.
Llista de desitjos: sempre elaborem una llista de necessitats que té el nostre client per a intentar satisfer-la, encaixant-les en l'espai i pressupost existent.
Realitzar un bon projecte d'interiorismes d'oficina, per a aconseguir situar la llista de desig i optimitzar al màxim l'espai amb els llocs necessaris de treball.
Elecció del mobiliari correcte: Existeixen infinites possibilitats tant de taules d'oficina com de cadira d'oficina ergonòmiques, l'avantatge de comptar amb una empresa de disseny d'oficina com DesignBcn és que t'assessorarem que mobiliari s'adapta millor a les teves necessitats/pressupost. Amb el que aconseguiràs una optimització màxima d'espai/necessitat.
Determinar el teu espai de treball: Tingues en compte si treballes amb un equip multimèdia o només necessites espai per a un portàtil; també si necessites espai per a documentació, espai d'escriptura o per contra tot ho maneges a través de mitjans digitals.
Il·luminació de l'espai: Sigui per a una oficina a casa com per a una multinacional de molts llocs de treball, la base d'un projecte d'interiorisme d'oficines és la il·luminació correcta dels llocs de treball, si pot ser (cosa difícil en cas de molts llocs de treball) que la il·luminació sigui natural, si no és possible, garantir que cada lloc de treball té els lúmens necessaris per a desenvolupar la seva activitat diària tant en hores de llum com en foscor.
Soroll: Hem d'intentar evitar la contaminació acústica en les oficines, sobretot en la de molts treballadors, podem compartimentar els espais amb mampares d'oficines o fins i tot separar els llocs de treball conjunt amb separadors acústics.
Cada element de l'oficina ha de tenir el seu espai: Pots situar-te en el millor lloc de la ciutat, amb tecnologia de punta, però si no hi ha ordre, Sabies que no hi ha res que contribueixi més a la pèrdua de concentració que un espai de treball desordenat? , sempre existeixen solucions creatives que “guarden i oculten” tots els documents importants perquè no acumular carpetes i fulles en el racó de l'oficina.
Polivalència: depenent de l'activitat que desenvolupis, la teva oficina haurà de ser més o menys polivalent, per a poder adaptar-se als canvis diaris que poden sofrir els teus equips de treball, una bona alternativa és utilitzar mobiliari de col·lectivitats polivalent per a les zones de més moviment, així com mampares mòbils que facilitin el canvi d'activitat en una sala.
Aquests són algun dels paràmetres que utilitzem a l'hora de dissenyar una oficina, que ens permeten tenir un resultat òptim per a satisfer les necessitats tècniques i econòmiques dels nostres clients.
Els nostres projectes sempre s'acompanyen de plans tècnics de distribució d'espai i de 2 pressupost, un amb mobiliari d'oficina econòmic i un altre de preu més elevat on el disseny preval al pressupost. També disposem de mobiliari barat enfocat a oficines temporals, casetes d'obra…