Petita guia per a triar mobiliari d'oficina
Mobiliari econòmic d'oficina o mobiliari d'oficina de preu superior, prioritzar la funcionalitat o el disseny, colors clars o foscos ….
A causa de la gran oferta de diferents tipus de mobiliari d'oficines sol resultar difícil saber que tipus de mobiliari per a no pagar més del compte, però tampoc no solucionar totes les nostres necessitats.
DesignBcnsomo una empresa d'equipament integral d'oficina a Barcelona que assessorem mitjançant un projecte d'interiorisme d'oficines en 3d, quals són les millors solucions en mobiliari d'oficina, en separacions, en sòls tècnics …. Per a facilitar la decisió als nostres clients.
El nostre equip de reformes d'oficina ens indiques 3 punts claus per a triar correctament el mobiliari d'oficina.
L'espai:
És molt important saber que espai moblaràs, per a saber amb quants metres quadrats disposem i que activitat es desenvoluparà en aquest espai. No és el mateix realitzar una zona de coworking, on el que prevaldrà la ubicació de dels màxims mobles d´oficina de grandària mitjana totalment electrificades que un callcenterdonde l'important és situar el màxim nombre de taules de tan gran mitjà amb les màximes separacions acústiques entre mesurat de les taules.
El disseny:
Hem de tenir molt clar que tipus de disseny volem per als nostres mobles, ja que amb això transmetrem que tipus d'empresa som. Una empresa més jove que vulgui transmetre un caràcter més actual, més “eixelebrat” es pot permetre la col·locació de diferents entapissats en les cadires d'un mateix lloc, una empresa per contra que vulgui transmetre més valors “eco” tindrà incloure colors més naturals, fustes reciclades…
La necessitat real:
Com en tota compra, haurem de tenir clara quals són les nostres necessitats reals, si som una empresa que disposem de tota la informació en el núvol no necessitarem comprar armaris, però segurament si necessitem la incorporació de taquilles perquè cada usuari dipositi els seus pertanyies. Si som una empresa d'atenció al públic necessitarem més sales de reunions, que si som una empresa que no rep clients.
Tots aquests conceptes i uns altres són els que el nostre equip de reformes d'oficina té en compte a l'hora de fer un projecte de mobiliari d'oficina, ja que és l'única manera de realitzar un assessorament detallat per als nostres clients.