Que tenir en compte per a treure-li el màxim partit a aquesta zona de l'oficina.
Avui dia les sales de reunions són una part importantíssima de l'oficina, ja que no sols s'utilitzen per a reunir-se, com antigament, sinó que ara són zones polivalents on es poden realitzar una infinitat d'activitats, com ara formacions, petits esmorzars, vídeo conferencies, per això aquestes zona se solen moblar amb mobiliari de col·lectivitats totalment polivalent… A més serà una estada on es prendran decisions importants, se celebraran reunions entre equips o amb visitants, es plantegessin les línies estratègiques de negoci... Per això, ha de ser una de les estades en la qual prenguem més cuidat a l'hora de moblar-les i decorar-les per a aconseguir que siguin funcionals i inspiradores alhora.
Per a treure la màxima rendibilitat a aquests espais és molt important realitzar un projecte d'interiorisme d'oficines, per a determinar que tipus de mobiliari d'oficina s'ha de situar, que tipus d'il·luminació o fins i tot que tipus de mampara d'oficina ha de dividir l'espai en el cas que sigui necessari.
Us deixem uns consells perquè les vostres sales de reunions siguin tot un èxit
Espai específic: En DesignBcn som una empresa de disseny d'oficines de Barcelona que, nostra primera comesa a l'hora de començar un projecte de reformes d'oficina, mantenim una reunió amb el client on li preguntem per les seves necessitats reals. Una vegada tenim aquesta informació, plantegem la distribució, començant normalment per situar la quantitat de sales de reunions que necessita el nostre client. A causa del preu del metre quadrat de les oficines, hem de minimitzar l'espai que ocupen, però maximitzar la seva funcionalitat i polivalència. Per descomptat aquestes zones són exclusives per a exercir la seva funció i no per a convertir-se en despatx auxiliars, ja que aquestes zones han d'estar buidades i lliures perquè siguin utilitzades pels empleats.
Il·luminació: Per descomptat sempre que sigui possible aquestes sales s'ha de dotar de llum natural, ja que és la millor llum per a poder treballar i la més ecològica. A més, la sala ha de comptar amb bona il·luminació artificial que ens permeti utilitzar la sala en qualsevol hora del dia.
Climatització: Aquest tipus de sala són utilitzades per grups de persones amb temps d'utilització mitjans. És molt important que aquesta sala es pugui climatizar, ja sigui amb possibilitat d'obertura de finestres com per descomptat amb aire condicionat. També un element un important a tenir en compte són les cortines que ens ajuden a mantenir una temperatura adequada a la sala.
Decoració: Per descomptat la decoració de la sala han d'anar en concordança amb el caràcter de l'empresa, ja que aquesta expressarà la nostra manera d'entendre el món i la nostra filosofia com a empresa. Per això hem de posar especial cura en el disseny d'aquestes sales. Per exemple, si és una empresa de videojocs, no seria molt normal tenir la paret plena de quadres clàssics, i si per contra de colors cridaners i de vinils de jocs de consola; d'altra banda un despatx d'advocats és més normal tenir diplomes en la paret i no adhesius de videojocs.
Mobiliari d'oficines per a sala de reunions: El normal és disposar d'una taula rodona o quadrada per a un mínim de 4 persones equipada amb cadirat d'oficina. Però si és veritat que cada vegada s'utilitza menys aquesta tendència a taula gran de reunions, i passem a taula d'oficina polivalent que ens permet configurar la sala segons la necessitat de cada moment, per descomptat acompanyat de cadira d'oficina apilable. Si bé ens trobem cada vegada més sales de reunions on la taula d'oficina desapareix i dóna pas a butaques i sofàs on realitzar reunions més informals i disteses.
Connectivitat: Sens dubte les sales de juntes han d'estar proveïda de tota la tecnologia possible, tant per a fer reunions presencials com per a poder mantenir reunions virtuals. Avui dia entre l'exportació i el treball a casa, hem de tenir una infinitat de reunions amb gent que no aquesta present en l'oficina.
En designBcn adaptem el disseny i el pressupost a les necessitats dels nostres clients. Disposem tant de mobiliari d'oficines econòmic i de qualitat per a equipar aquests espais, com a mobiliari de disseny per a donar un toc premium a les nostres sales. No dubteu a contactar amb nosaltres perquè us realitzem un projecte d'equipament integral d'oficines en 3d.